Monnik lach jongens

Riksja Myanmar contactinformatie

Heb jij ons afgelopen weekend een mail gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen? Sorry, sorry sorry! Door mailproblemen kunnen we op het moment de berichten niet binnenhalen. We doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk op te lossen en komen zo snel mogelijk op je bericht terug. Heeft je bericht spoed? Dan kan je ons natuurlijk bellen!

Heb je hulp nodig bij het samenstellen van je reis door Myanmar? Heb je speciale wensen? Of heb je gewoon een andere vraag? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier of stuur een e-mail naar info@myanmaronline.nl. Wanneer je hier ook je telefoonnummer vermeldt, kan onze reisspecialist persoonlijk jouw wensen en vragen met je doornemen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Reis aanvragen:

Als je een reis wilt aanvragen, kun je de gewenste bouwstenen of rondreis aanmaken in Mijn reisplan.

Nieuwsbrief:

Wil je op de hoogte blijven van onze reisnieuwtjes, schrijf je dan hier in voor onze nieuwsbrief.

In geval van nood

Bij calamiteiten?
Gelukkig komt het zelden voor dat onze reizigers in een noodsituatie komen, maar het is wel belangrijk om te weten wat je dan moet doen.
Mocht je tijdens je reis te maken krijgen met een calamiteit, neem dan contact op met de alarmcentrale van je eigen verzekeringsmaatschappij. Zij kunnen je dan gelijk assistentie bieden die gedekt worden door je verzekering. Heb je je reisverzekering via ons geregeld, dan loopt je reisverzekering via Unigarant en bel je het nummer 0031-70 314 14 14 (vanuit Nederland; 088 – 269 28 88). Alleen in het geval van een calamiteit van grotere omvang (bijvoorbeeld een natuurramp) kun je bellen met de alarmcentrale van Eurocross (+31) 71 – 3646200 voor directe hulpverlening.

Vragen terplekke?
Heb je tijdens je reis vragen of hulp nodig, maar het is niet echt een calamiteit? Je kunt bijvoorbeeld de chauffeur van je transfer niet vinden in de aankomsthal of je weet niet wanneer je opgehaald wordt van je hotel? Geen nood, onze lokale partner is 24 uur bereikbaar. De contactgegevens vind je in je boekingsbescheiden die je van ons ontvangen hebt. In veel gevallen werkt dit directe contact beter, omdat de lijntjes korter zijn en wij geen tussenschakel in het contact zijn. Mocht het zo zijn dat je wel onze hulp nodig hebt? Dan zijn we bereikbaar onder kantooruren op het nummer  071 – 891 03 25. Ook buiten kantoortijden zijn we bereikbaar, dit nummer is wel enkel voor spoedhulp bedoeld: : 06-346 573 45 (vanuit het buitenland: +31 6 346 573 45). Heb je vragen over je reisvoorstel, dan kun je ons natuurlijk altijd onder kantooruren bellen op  071 – 891 03 25 of een mailtje sturen naar info@myanmaronline.nl.

 

Kantooradres:

Riksja Myanmar
Pompoenweg 9
2321 DK Leiden
Tel.: 071- 891 03 85

KvK- en BTW nummer:

KvK- en BTW-nummer: We zijn geregistreerd bij de Kamer van Koophandel in Leiden, KvK nummer: 27345112. Bij de belastingdienst zijn we geregistreerd als ondernemer voor de omzetbelasting, BTW-nummer: NL820824227B01.

Liever bellen?

Onze reisspecialisten staan voor je klaar om je te helpen.
Maandag t/m vrijdag  09:00 – 17:30
Zaterdag tussen 10:00 en 17:00

 

 

Social Media:

Laat je inspireren door Riksja Travel

Facebook icon_twitter icon_youtube icon_googleplus icon_pinterest